Acció formativa del BAF
Ajust dels processos relacionals entre els directius i el secretariat de direcció
Àmbit promotor de la formació:
Direcció de Serveis de Formació
Requisits:
Personal que ocupa llocs de secretariat de direcció.
Modalitat:
taller
Canal:
Presencial
Durada:
6.00 h
| Presencial   6.00 h
| Videoformació   0.00 h
| Treball en línia   0.00 h
Nombre de participants:
Mínim 10
| Òptim  
12
| Màxim  
15
Tipus d'acreditació:
Certificat d’assistència
Descriptor:
Objectius

Desenvolupar els processos relacionals propis del Secretariat de direcció adaptant comportaments i tècniques de comunicació a les característiques del directiu/va i de l'equip al seu càrrec.

Continguts
· Tipus de direcció. El treball del directiu: papers interpersonals, papers informatius, papers decisoris i el treball integrat.
· Els estils de comandament: característiques.
· Tipus de directius: autoritari, cordial, participatiu.
· L'eficiència del secretariat de direcció: adaptació a l'estil de comandament.
· El secretariat de direcció i l'equip humà administratiu.
· El comportament del grup de treball: característiques dels grups de treball, el grau de competència, el grau de compromís.
· Respostes davant les necessitats del grup: direcció, instrucció, recolzament, delegació, la utilització de les motivacions, etc.
Metodologia d'impartició
Es combinarà una breu explicació tèorica amb exemples pràctics aportats pel docent i els propis assistents al curs.
Metodologia d'avaluació
Es valorarà la participació, propostes i suggeriments als casos pràctics plantejats pel docent.
Destinataris
Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Suport administratiu Transversal Secretari directiu/alt càrrec Gestió administrativa