Acció formativa del BAF
Avaluació de la transparència: com ensortir-se'n sense morir en l'intent?
Àmbit promotor de la formació:
Gabinet d'Innovació, Integritat i Transformació Digital Local
Requisits:
· Personal tècnic relacionat amb l'àmbit de la transparència i el bon govern.
· Es requereix que els participants tinguin la càmera activada durant tota la sessió. Aquesta mesura permet assegurar una experiència d'aprenentatge més interactiva i efectiva.
Modalitat:
Curs
Canal:
Videoformació
Durada:
6.00 h
| Presencial   0.00 h
| Videoformació   6.00 h
| Treball en línia   0.00 h
Nombre de participants:
Mínim 10
| Òptim  
20
| Màxim  
30
Tipus d'acreditació:
Certificat d’assistència
Descriptor:
Objectius

· Conèixer el valor de l'avaluació de la transparència.
· Conèixer les obligacions en avaluació de la transparència derivada de la normativa.
· Conèixer els recursos disponibles per a publicar les informacions resultants de les avaluacions de la transparència.

Continguts
1. Obligacions legals en matèria d'avaluacó de la transparència.
2. Avaluació de la transparència per part de la ciutadania.
3. Actualització d'informació d'avaluació de la transparència al portal de transparència.
Metodologia d'impartició
L'acció formativa serà expositiva i fomentarà la participació dels assistents.
Metodologia d'avaluació
Assitència del 100% i participació a les sessions.
Destinataris
Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Tècnic especialista Serveis de suport intern Tècnic organització Govern obert i bon govern