Acció formativa del BAF
Com resolem una crisi de manera eficaç
Àmbit promotor de la formació:
Gabinet de Premsa i Comunicació
Requisits:
Personal adscrit als serveis de comunicació, premsa o xarxes socials així com tècnics de comunicació dels ens local.
Modalitat:
curs
Canal:
Videoformació
Durada:
6.00 h
| Presencial   0.00 h
| Videoformació   6.00 h
| Treball en línia   0.00 h
Nombre de participants:
Mínim 15
| Òptim  
20
| Màxim  
25
Tipus d'acreditació:
Certificat d’assistència
Descriptor:
Objectius

Aquest curs dona una visió global de com preparar-se davant d'una crisi i
explica les eines i protocols de comunicació fonamentals per fer-hi front.

Continguts
- Què és una crisi? Diferència entre incidència i crisi.
- Fases d'una crisi.
- Per què una crisi és més important que una altra?
- Manual de crisi: continguts (equip de crisi, responsabilitats, argumentaris, públics, etc)
- Training portaveus i simulacres de crisi: consells i recomanacions.
- Sala Comitè de crisi (característiques: lloc, equipaments tècnics de suport).
- El portaveu en situacions de crisi (coses a fer i no fer; comunicació no verbal).
- Crisi online: consells i directrius
Destinataris
Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Tècnic especialista Serveis de suport intern Tècnic comunicació Comunicació estratègica