Acció formativa del BAF
Competències clau per la feina. Creativitat: superpoder o competència clau?
Àmbit promotor de la formació:
Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació
Requisits:
Prioritàriament personal tècnic de la xarxa de Serveis Locals d'Ocupació Xaloc.
Les places són limitades, es reserva l'assignació segons l'ordre de recepció de la inscripció, es prioritzarà els ens locals amb reserva de plaça al Banc d'Accions Formatives de la Diputació de Barcelona i, si s'escau, es limitarà el nombre màxim per ens local o municipi.
Modalitat:
Taller
Canal:
Presencial
Durada:
5.00 h
| Presencial   5.00 h
| Videoformació   0.00 h
| Treball en línia   0.00 h
Nombre de participants:
Mínim 10
| Òptim  
12
| Màxim  
15
Tipus d'acreditació:
Certificat d’assistència
Descriptor:
Objectius

Objectiu general:
Adquirir algunes pautes per desenvolupar la creativitat, una competència clau en la tasca i que, habitualment, es posa poc en joc.

Objectius específics:

· Descobrir que la creativitat és una competència que tenim i es desenvolupa

· Conèixer la definició de creativitat.

· Identificar, a través d'evidències, quines fortaleses creatives es tenen i quins aspectes poden estar interferint el creixement de la competència.

· Adquirir coordenades pràctiques per estimular la creativitat.

Continguts
· La creativitat és un superpoder reservat a unes poques persones?
· De què parlem quan parlem de creativitat?
· Vegem en quin estat de salut creativa estem.
· Explorem i entrenem 5 camins per tirar-se a la piscina.
Metodologia d'impartició
La metodologia és bàsicament vivencial a través de dinàmiques i alguna prova teòrica/pràctica. El contingut teòric s'anirà injectant a mida que la necessitat de saber vagi emergint per la via de l'experiència.
Metodologia d'avaluació
Assistència
Destinataris
Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament econòmic Tècnic promoció econòmica Projectes de mercat de treball i ocupació