· Es requereix que els participants tinguin la càmera activada durant tota la sessió. Aquesta mesura permet assegurar una experiència d'aprenentatge més interactiva i efectiva.
· Es requereix que els participants tinguin la càmera activada durant tota la sessió. Aquesta mesura permet assegurar una experiència d'aprenentatge més interactiva i efectiva.
En acabar l'acció formativa, els participants seran capaços de:
1. Adquirir les nocions bàsiques i el coneixement teòric sobre social media (mitjans de comunicació social o mitjà social).
· Identificar conceptes bàsics sobre social med.
· Descriure com es troba el mercat de social media en l'actualitt.
2. Adquirir coneixements en la creació i l'ús de les eines de comunicació socil.
· Dissenyar, mantenir i dinamitzar una comunitat online.
· Interactuar, parlar, respondre i generar contingut interessant per a l'usuari/ària de xarxes socials.
· Utilitzar aquests coneixements a la feina diària a una Administració públa.
3. Adquirir coneixements bàsics sobre el màrqueting de continguts i les eines de gestió de la informació.
· Conèixer eines de curació de continguts.
· Identificar i utilitzar les eines bàsiques de gestió de la informació
4. Identificar el procés per crear, dissenyar, mantenir i monitoritzar les xarxes socials a una organització
· Identificar i utilitzar les principals eines d'avaluació i analítica
· Aprendre les diferències entre monitoratge i analítica en xarxes socia
5. Gestió de les crisis on line
· Tipus de crisis i com prevenir-les
· Elaboració del pla de crisis
6. Què són les guies d'usos de les xarxes socials i el un pla de comunicació 2.0
· Ús de les xarxes socials com a eina bidireccional de comunicació: Facebook X (Twitter), Instagram, Youtube.
· Les noves eines: Tik tok, Missatgeria instantània.
2. Conceptes bàsics de màrqueting, reputació online i mesures d'objectius: de la mètrica als objectius SMART. Recollida de dades i analítica. Eines d'avaluació i analítica.
3. Estratègies per a millorar la visibilitat i l'impacte del treball en xarxes socials. Storytelling, "Màrqueting de guerrilla" i viralitat. La gestió de les xarxes socials en situacions de crisis on line.
4. Eines de gestió de la informació: eines de curació de continguts, de productivitat i de gestió de la informació.
5. El Pla de comunicació 2.0 i les guies d'usos de xarxes socials: per a què serveixen, estructura i continguts.
La dinàmica de les sessions de videoformació serà molt pràctica i participativa. S'explicaran els conceptes bàsics acompanyats de demostracions i els participants podran posar en pràctica
el que s'expliqui.
Les activitats de treball autònom que es desenvoluparan estaran focalitzades en les necessitats dels participants, seguint les pautes i consignes establertes.
A l'aula virtual els participants trobaran els espais de comunicació amb el docent i altres participants, els plans de treball setmanals, i tota la informació necessària per al desenvolupament
del taller.
Col·lectiu professional | Àmbit funcional | Lloc de treball | Competència |
---|---|---|---|
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Tècnic comunicació | Comunicació estratègica |