Acció formativa del BAF
El pla de comunicació a l'administració local
Àmbit promotor de la formació:
Gabinet de Premsa i Comunicació
Requisits:
Acció formativa adreçada a personal adscrit als serveis de comunicació, premsa o xarxes socials així com tècnics de comunicació dels ens local.
Modalitat:
curs
Canal:
Videoformació
Durada:
6.00 h
| Presencial   0.00 h
| Videoformació   6.00 h
| Treball en línia   0.00 h
Nombre de participants:
Mínim 15
| Òptim  
20
| Màxim  
25
Tipus d'acreditació:
Certificat d’assistència
Descriptor:
Objectius

El curs té com a objectiu que els participants sàpiguen com plantejar,
desenvolupar i dur a terme un pla de comunicació estratègic en totes les seves
fases (auditoria; missió i visió; estratègies; públics; accions; avaluació i control)
en el marc dels ens locals i tenint en compte les darreres
tendències en comunicació corporativa i els nous canals d'informació.

Continguts
- Comunicació corporativa: últimes tendències.
- Fases del Pla de comunicació: auditoria, objectius, estratègies, públics, accions, control i seguiment.
Metodologia d'impartició
La classe combinarà la teoria amb exercicis pràctics i participació de l'alumnat
Destinataris
Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Tècnic especialista Serveis de suport intern Tècnic comunicació Planificació i gestió de projectes tècnics a l'Administració local