Acció formativa del BAF
Expedient classificat: els misteris de la gestió documental aplicada a SeTDIBA
Àmbit promotor de la formació:
Gabinet d'Innovació Digital
Requisits:
· Personal que fa gestió administrativa, amb perfil tramitador, als ajuntaments i entitats municipals que han implementant o estan implementant el projecte SeTDIBA.
· Aquest curs està especialment indicat per a les persones que gestionen documents i expedients municipals.
· Es requereix que els participants tinguin la càmera activada durant tota la sessió. Aquesta mesura permet assegurar una experiència d'aprenentatge més interactiva i efectiva.
Modalitat:
taller
Canal:
Videoformació
Durada:
| Presencial   0.00 h
| Videoformació   5.00 h
| Treball en línia   0.00 h
Nombre de participants:
Mínim 10
| Òptim
| Màxim
Tipus d'acreditació:
Certificat d’assistència
Col·lecció: Espai 5.000
Objectius

· Reforçar d'una manera teoricopràctica els aspectes més importants de la gestió documental que impacten directament en el dia a dia del tramitador.

1. L'expedient
· Què és un expedient?
· La classificació, el quadre de classificació, quan podem fer servir la classificació ¿Expedients de secretaria¿
· La descripció de l'expedient
· El concepte d'expedient híbrid
· El concepte d'expedient acumulatiu
2. El document
· Què és un document?
· Quins documents formen part d'un expedient?
· Quins documents no formen part d'un expedient?
· Les cinc metadades obligatòries del document
· Les tipologies documentals
· La descripció del document.
Metodologia d'impartició
L'acció formativa planteja que els assistents participin activament, treballant en equip, en petits debats,
en activitats individuals o grupals, i dinàmiques gamificades.
Metodologia d'avaluació
L'assistència del 100% i la participació en les sessions és obligatòria per obtenir l'acreditació de l'acció formativa.
Destinataris
Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Suport administratiu Transversal Administratiu Gestió de processos i e-administració
Suport administratiu Transversal Auxiliar administratiu Gestió de processos i e-administració