Acció formativa del BAF
Gestió de la contractació electrònica aplicat a SeTDIBA
Àmbit promotor de la formació:
Gabinet d'Innovació Digital
Requisits:
· S'adreça a personal que fa gestió administrativa als ajuntaments i entitats municipals descentralitzades, menors de 5.000 habitants de la demarcació de Barcelona, que han implementant, o estan implementant, el projecte SeTDIBA.
· Aquest curs està especialment indicat per a les persones que gestionen contractes i plataformes de contractes i per als secretaris i secretàries municipals.
· Es requereix que els participants tinguin la càmera activada durant tota la sessió. Aquesta mesura permet assegurar una experiència d'aprenentatge més interactiva i efectiva.
Modalitat:
curs
Canal:
Videoformació
Durada:
6.00 h
| Presencial   0.00 h
| Videoformació   6.00 h
| Treball en línia   0.00 h
Nombre de participants:
Mínim 10
| Òptim
| Màxim
Tipus d'acreditació:
Certificat d’assistència
Col·lecció: Espai 5.000

· Conèixer els conceptes bàsics necessaris de la tramitació electrònica.
· Conèixer i utilitzar les eines de tramitació de la contractació electrònica.
· Procediment de contractació al gestor d'expedients SeTDIBA.
· Explotació de dades de contractació i transparència al gestor d'expedients.

Continguts
1. Conceptes bàsics de la tramitació electrònica dels contractes al projecte SeTDIBA.
2. Pràctica de les eines de tramitació de la contractació electrònica: back office i front office.
3. Com gestionem els expedients de contractes al gestor d'expedients SeTDIBA?
4. Quines dades de contractació podem explotar del gestor d'expedients? Què publiquem al portal de transparència?
Metodologia d'impartició
L'acció formativa planteja que els assistents participin activament, treballant en equip, en petits debats, activitats individuals o grupals i dinàmiques gamificades.
Metodologia d'avaluació
L'assistència del 100% i la participació en les sessions és obligatòria per obtenir l'acreditació de l'acció formativa.
Destinataris
Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Habilitació nacional Serveis de suport intern Secretari/Interventor Gestió de processos i e-administració
Suport administratiu Transversal Administratiu Gestió de processos i e-administració