Acció formativa del BAF
Gestió del comerç urbà
Àmbit promotor de la formació:
Gerència de Serveis de Comerç
Requisits:
· Es requereix que els participants tinguin la càmera activada durant tota la sessió. Aquesta mesura permet assegurar una experiència d'aprenentatge més interactiva i efectiva.
Modalitat:
curs
Canal:
Presencial + videoformació
Durada:
20.00 h
| Presencial   12.00 h
| Videoformació   8.00 h
| Treball en línia   0.00 h
Nombre de participants:
Mínim 15
| Òptim  
20
| Màxim  
30
Tipus d'acreditació:
Certificat d’assistència
Temàtica:
Descriptor:
Objectius

· Donar d'eines, metodologies i competències per la Gestió del Comerç Urbà als tècnics de comerç dels Ajuntaments dels municipis de més població de la demarcació de Barcelona.

Continguts
· Introducció i context.
· Estratègies comercials urbanes.
· Gestió immobiliària del comerç.
· Digitalització i omnicanalitat en els centres urbans.
· Màrqueting digital i marxandatge urbà.
Metodologia d'impartició
Explicacions teòrico-pràctiques.
Metodologia d'avaluació
Assistència a les sessions presencials i a les de VF
Destinataris
Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament econòmic Tècnic comerç Planificació i desenvolupament del teixit comercial