Acció formativa del BAF
Gestió i Direcció de Mercats Municipals: Nivell Bàsic
Àmbit promotor de la formació:
Gerència de Serveis de Comerç
Requisits:
· Treballar en algun àmbit municipal vinculat amb el comerç. · Es requereix que els participants tinguin la càmera activada durant tota la sessió. Aquesta mesura permet assegurar una experiència d'aprenentatge més interactiva i efectiva.
Modalitat:
Curs
Canal:
Videoformació
Durada:
8.00 h
| Presencial   0.00 h
| Videoformació   8.00 h
| Treball en línia   0.00 h
Nombre de participants:
Mínim 15
| Òptim  
20
| Màxim  
25
Tipus d'acreditació:
Certificat d’assistència
Temàtica:
Descriptor:
Objectius

· Conèixer les principals variables de màrqueting que afecten a un mercat municipal i poder preparar un pla de dinamització fonamentat amb dades

Continguts
Els curs constarà de 8 hores lectives repartides en 4 sessions de dues hores:

· La primera sessió estarà dedicada al màrqueting i al Marketplace.

· La segona a les operacions i a la normativa que els hi afecta.

· La tercera al control pressupostari i a la gestió econòmica.

· La quarta a la normativa administrativa que afecta al mercat.
Metodologia d'impartició
Es partirà dels conceptes bàsics de màrqueting, les 4 P¿s i s'aniran posant exemples a un mercat. A partir d'aquí s'analitzarà la potencialitat de les dades de les afluències per a conèixer l'evolució d'un mercat i les seves perspectives. Posteriorment s'analitzaran els principals indicadors del client en relació als hàbits i al perfil. Creuant dades d'afluències i vendes s¿obtenen els clients únics i es pot dibuixar una àrea d'influència.
El sentit final d'aquesta formació serà poder fer un pla de dinamització que tingui sentit amb el objectius extrets de l'anàlisi de dades.
Metodologia d'avaluació
Assistència
Destinataris
Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament econòmic Tècnic comerç Gestió i direcció de mercats municipals