Acció formativa del BAF
Instagram: aplicacions pràctiques per a la cultura local
Àmbit promotor de la formació:
Gerència de Serveis de Cultura
Requisits:
Cap requisit previ
Modalitat:
curs
Canal:
Presencial
Durada:
8.00 h
| Presencial   8.00 h
| Videoformació   0.00 h
| Treball en línia   0.00 h
Nombre de participants:
Mínim 15
| Òptim  
20
| Màxim  
30
Tipus d'acreditació:
Certificat d’assistència
Temàtica:
Descriptor:
Objectius

·Introduir els assistents en les potencialitats d'Instagram com a xarxa social.
·Desenvolupar estratègies d'acostament al públic a través d'Instagram.
·Mostrar bones pràctiques en el terreny del màrqueting cultural.

Continguts
·Instagram: definició i característiques
·Tipologia dels usuaris de la xarxa social
·Tècniques de màrqueting a través d'Instagram
·Creació i fidelització de públics
·Bones pràctiques i estratègies de desenvolupament cultural
Metodologia d'impartició
S'alternaran les exposicion teòriques amb els casos pràctics
Destinataris
Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Comandament executiu Serveis d'acció ciutadana Director centre cívic Gestió cultural local
Comandament executiu Serveis d'acció ciutadana Director equipament cultural Gestió cultural local
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Tècnic cultura Gestió cultural local