Acció formativa del BAF
Intel·ligència artificial aplicada als mitjans de comunicació
Àmbit promotor de la formació:
Gabinet de Premsa i Comunicació
Requisits:
· Aquesta acció formativa s'adreça a tècnics i responsables municipals de comunicació.
· Es requereix que els participants tinguin la càmera activada durant tota la sessió. Aquesta mesura permet assegurar una experiència d'aprenentatge més interactiva i efectiva.
Modalitat:
curs
Canal:
Videoformació
Durada:
4.00 h
| Presencial   0.00 h
| Videoformació   4.00 h
| Treball en línia   0.00 h
Nombre de participants:
Mínim 15
| Òptim  
18
| Màxim  
20
Tipus d'acreditació:
Certificat d’assistència
Descriptor:
Objectius

· Conèixer l'ús que es fa de la Intel·ligència Artificial i l'Aprenentatge Automàtic en les redaccions periodístiques.
· Saber què és l'automatització de continguts en l'àmbit periodístic i quines són les experiències nacionals i internacionals més destacades.
· Conèixer en profunditat dos estudis de cas d'àmbit nacional per tal d'abordar els reptes i les oportunitats d'aquesta tecnologia aplicada als mitjans de comunicació i les eines que es poden fer servir.

Continguts
· Aproximació a la Intel·ligència Artificial i l'Aprenentatge Automàtic
· Com s'aplica aquesta tecnologia en les redaccions periodístiques?
· Experiències nacionals i internacionals
· Estudis de cas d'àmbit nacional: RTVE i CCMA
· Usos i eines
· Reptes i oportunitats de la IA aplicada als mitjans
Metodologia d'impartició
El curs combina la teoria amb l'exposició i anàlisi d'exemples reals.
Destinataris
Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Tècnic especialista Serveis de suport intern Tècnic comunicació Planificació i gestió de projectes tècnics a l'Administració local