Acció formativa del BAF
Introducció al tractament arxivístic de les fotografies als Ajuntaments
Àmbit promotor de la formació:
Gerència de Serveis de Cultura
Requisits:
· Personal administratiu dels ajuntaments.
· Es requereix que els participants tinguin la càmera activada durant tota la sessió. Aquesta mesura permet assegurar una experiència d'aprenentatge més interactiva i efectiva.
Modalitat:
curs
Canal:
Videoformació
Durada:
4.00 h
| Presencial   0.00 h
| Videoformació   4.00 h
| Treball en línia   0.00 h
Nombre de participants:
Mínim 15
| Òptim  
25
| Màxim  
30
Tipus d'acreditació:
Certificat d’assistència
Temàtica:
Descriptor:
Objectius

· Introduir principis bàsics de conservació preventiva dels suports fotogràfics.
· Establir metodologia per dur a terme una correcta gestió documental.
· Conèixer el marc legal bàsic que afecta la gestió de la documentació fotogràfica.
· Conèixer eines per difondre la documentació fotogràfica.

Continguts
· Principals característiques de la documentació fotogràfica
· Introducció a la conservació preventiva de la documentació fotogràfica
· Descripció arxivística de la documentació fotogràfica
· Aspectes legals per a la gestió de la documentació fotogràfica
· Difusió i divulgació de la documentació fotogràfica
Metodologia d'impartició
Plantejament teoricopràctic.
Metodologia d'avaluació
Assistència.
Destinataris
Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Tècnic especialista Serveis de suport intern Arxiver Gestió documental i arxiu