Acció formativa del BAF
Jornada en matèria d'activitats i protecció civil
Àmbit promotor de la formació:
Gerència de Serveis d'Habitatge, Urbanisme i Activitats
Requisits:
Formació adreçada a càrrecs polítics, gerents d'ajuntament i caps d'àrea principalment.
Modalitat:
sessió de formació
Canal:
Presencial
Durada:
4.00 h
| Presencial   4.00 h
| Videoformació   0.00 h
| Treball en línia   0.00 h
Nombre de participants:
Mínim 15
| Òptim  
20
| Màxim  
25
Tipus d'acreditació:
Certificat d’assistència
Temàtica:
Descriptor:
Objectius

· Adquirir coneixements sobre la normativa d'aplicació a la prevenció i control d'activitats.
· Adquirir coneixements sobre la normativa d'aplicació en protecció civil i plans d'autoprotecció.

Continguts
1. Explicació normativa d'aplicació.
2. Procediment administratiu. Documentació.
3. Control i inspecció d'activitats.
4. Implantació de Duprocims i de plans d'autoprotecció.
Metodologia d'impartició
Sessions teòriques i pràctiques.
Metodologia d'avaluació
Assistència del 100% i participació.
Destinataris
Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Directiu Transversal Director àrea Planificació, organització i avaluació de serveis públics
Directiu Transversal Gerent Planificació, organització i avaluació de serveis públics