Acció formativa del BAF
La gestió interna de la participació: com hem de funcionar?
Àmbit promotor de la formació:
Oficina Tècnica de Participació per als Governs Locals
Requisits:
Tenir coneixements i experiència prèvia en l'àmbit de la participació ciutadana.
Modalitat:
Curs
Canal:
Presencial
Durada:
15.00 h
| Presencial   15.00 h
| Videoformació   0.00 h
| Treball en línia   0.00 h
Nombre de participants:
Mínim 15
| Òptim  
20
| Màxim  
25
Tipus d'acreditació:
Certificat d’assistència
Descriptor:
Objectius

· Conèixer el paper de cada actor dins un procés de participació a nivell intern de l'ajuntament per tal de gestionar els processos de manera eficient i amb la màxima transversalitat.

Continguts
1. Fases d'un procés de participació.
2. Planificar el procés a nivell intern: moments, actors, recursos, espais de treball, etc. Quins actors en quins moments: quin és el paper de cadascú durant el procés.
Metodologia d'impartició
Explicació teòrica acompanyada d'exemples.
Metodologia d'avaluació
Assitència del 100% i participació a les sessions.
Destinataris
Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Comandament executiu Transversal Cap secció Planificació, organització i avaluació de serveis públics
Comandament executiu Transversal Cap servei Planificació, organització i avaluació de serveis públics
Comandament operatiu Transversal Cap negociat Planificació, organització i avaluació de serveis públics
Comandament operatiu Transversal Cap unitat Planificació, organització i avaluació de serveis públics
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Tècnic participació ciutadana Programes de foment de la participació ciutadana