Acció formativa del BAF
Negociació i gestió de conflictes a les biblioteques
Àmbit promotor de la formació:
Gerència de Serveis de Biblioteques
Requisits:
Acció de caràcter complementari, a realitzar després de les accions del Bloc Estratègic. Aquesta activitat serà triada d'acord amb l'itinerari formatiu de cada Direcció.
Modalitat:
taller
Canal:
Presencial
Durada:
12.00 h
| Presencial   12.00 h
| Videoformació   0.00 h
| Treball en línia   0.00 h
Nombre de participants:
Mínim 10
| Òptim  
13
| Màxim  
16
Tipus d'acreditació:
Certificat d’assistència
Descriptor:
Objectius

Conèixer i aplicar els aspectes que intervenen en un procés de negociació orientat a arribar a un acord en situacions de conflicte d'interessos, o arribar a la construcció d'aliances, des d'una perspectiva de benefici mutu i a llarg termini.

Continguts
· Què s'entén per negociació
· Models generals de negociació
· Quatre estratègies
· L'ús de tàctiques
· Definició de conflicte
· Fases d'una negociació
· La zona d'acord
· Habilitats negociadores clau: empatia, escolta i assertivitat
Metodologia d'impartició
Seminari productiu. Sessions amb un enfocament actiu, combinant la introducció de conceptes i criteris de negociació, la proposta d'activitats de treball individual i en parelles, l'anàlisi i contrast del visionat de pel·lícules i l'aplicació de pautes.
Metodologia d'avaluació
Casos de simulació realitzats
Destinataris
Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Comandament executiu Serveis d'acció ciutadana Director biblioteca Influència i persuasió