Acció formativa del BAF
Prospecció d'empreses: identificació d'estratègies, models de negoci i reptes de futur de les empreses des del punt de vista de les cadenes de valor de negoci.
Àmbit promotor de la formació:
Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació
Requisits:
· Personal directiu i tècnic d'ens locals de la província amb funcions relacionades amb el desenvolupament econòmic local i l'ocupació o que tinguin interès en aquesta matèria. I preferentment qui gestiona i executa projectes subvencionats en el marc de Programa Talent, Treball i Tecnologia.
· Es requereix que els participants tinguin la càmera activada durant tota la sessió. Aquesta mesura permet assegurar una experiència d'aprenentatge més interactiva i efectiva.
Modalitat:
Curs
Canal:
Videoformació + en línia
Durada:
7.00 h
| Presencial   0.00 h
| Videoformació   4.00 h
| Treball en línia   3.00 h
Nombre de participants:
Mínim 15
| Òptim  
30
| Màxim  
20
Tipus d'acreditació:
Certificat d’assistència
Descriptor:
Objectius

. Entendre els conceptes de cadena de valor de negocis, estratègia, model de negoci i reptes de futur de les empreses.

. Identificar com des dels serveis de Desenvolupament Econòmic Local es pot donar suport a les empreses d'una determinada cadena de valor de negocis.

Continguts
. Conceptes: cadenes de valor de negocis, estratègia, model de negoci, reptes de futur.
. Quines preguntes fer a les empreses per identificar la seva estratègia, model de negoci i reptes de futur.
. Nous models de negoci relacionats amb la transformació tecnològica.
Metodologia d'impartició
Metodologia basada en l'exposició de conceptes i l'anàlisi de casos. Estarà enfocat a la realitat de les entitats locals i la seva relació amb les empreses, fent èmfasi en el debat i intercanvi d'idees per assimilar continguts.
Destinataris
Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament econòmic Tècnic promoció econòmica Projectes de mercat de treball i ocupació