Acció formativa del BAF
Taller: Branding de destinació: elements claus
Àmbit promotor de la formació:
Gerència de Serveis de Turisme
Requisits:
· Es requereix que els participants tinguin la càmera activada durant tota la sessió. Aquesta mesura permet assegurar una experiència d'aprenentatge més interactiva i efectiva.
Modalitat:
taller
Canal:
Videoformació
Durada:
5.00 h
| Presencial   0.00 h
| Videoformació   5.00 h
| Treball en línia   0.00 h
Nombre de participants:
Mínim 10
| Òptim  
20
| Màxim  
25
Tipus d'acreditació:
Certificat d’assistència
Temàtica:
Descriptor:
Objectius

Treballar els conceptes de marca, imatge, reputació i el procés de branding d'una destinació turística.

Continguts
Aquest taller ofereix les nocions bàsiques per entendre què és el branding d'una destinació turística. Com podem posicionar la nostra destinació de tal manera que ens diferenciï de les altres? Amb una bona estratègia de màrqueting n'hi ha prou? Què és la marca d'una destinació i per què és tant
difícil gestionar-la correctament? Quins són els reptes?
Entendrem què és la imatge i la reputació de la nostra destinació i per què és tant important saber-la
gestionar estratègicament.
Metodologia d'impartició
Teòrico-pràctica
Metodologia d'avaluació
Assistència
Destinataris
Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament econòmic Tècnic turisme Projectes, serveis i equipaments turístics