Acció formativa del BAF
Taller: Com externalitzar amb èxit la gestió de les xarxes socials de la teva institució
Àmbit promotor de la formació:
Gerència de Serveis de Turisme
Requisits:
· Tècnic de Turisme
· Es requereix que els participants tinguin la càmera activada durant tota la sessió. Aquesta mesura permet assegurar una experiència d'aprenentatge més interactiva i efectiva.
Modalitat:
Taller
Canal:
Videoformació
Durada:
3.00 h
| Presencial   0.00 h
| Videoformació   3.00 h
| Treball en línia   0.00 h
Nombre de participants:
Mínim 10
| Òptim  
20
| Màxim  
25
Tipus d'acreditació:
Certificat d’assistència
Descriptor:
Objectius

· Avantatges i desavantatges de delegar la gestió de les xarxes socials
· Quins són els perfils implicats en la gestió de les xarxes socials i com definir els perfils que necessitem
· Com buscar proveïdors o col·laboradors i contractar-los
· Com incorporar proveïdors o col·laboradors a l'equip, organitzar-se i delegar.

Continguts
· Es discutiran els avantatges i desavantatges de delegar la gestió de les xarxes socials.
· S'identificaran els perfils professionals necessaris per a la gestió de les xarxes socials i es definirà com establir aquests perfils segons les necessitats de l'organització.
· Es detallaran els criteris per buscar i seleccionar proveïdors o col·laboradors.
· Finalment, es presentaran estratègies per a la contractació efectiva, la integració dels nous membres a l'equip, l'organització del treball i la delegació eficient de tasques, amb mètodes de supervisió i avaluació per assegurar la qualitat del treball delegat.
Metodologia d'impartició
Teoricopràctic
Metodologia d'avaluació
Teoricopràctic
Destinataris
Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament econòmic Tècnic turisme Ús d'eines i aplicacions bàsiques en l'àmbit digital