Acció formativa del BAF
Taller: Turisme MICE; definició, actors i elements clau
Àmbit promotor de la formació:
Gerència de Serveis de Turisme
Requisits:
Cap requisit previ
Modalitat:
taller
Canal:
Presencial
Durada:
4.00 h
| Presencial   4.00 h
| Videoformació   0.00 h
| Treball en línia   0.00 h
Nombre de participants:
Mínim 10
| Òptim  
20
| Màxim  
25
Tipus d'acreditació:
Certificat d’assistència
Temàtica:
Descriptor:
Objectius

· Aquesta formació s'adreça als responsables del producte MICE de tots els territoris de la província de Barcelona, ens locals i també comarcals.
· L'objectiu principal de la formació és aprofundir i entendre bé el concepte del turisme MICE, donar eines als tècnics per assentar les bases de promoció i crear una bona estratègia de màrqueting per al turisme de reunions.

Continguts
La formació contemplarà una part de sessió magistral formativa i una part més pràctica on, a través d'un taller, els assistents podran posar en pràctica els coneixements treballats.
· Definició del sector MICE (Meetings, Incentives, Conferences and Exhibitions).
· Per què és interessant per una destinació treballar el producte MICE? Què és un Convention Bureau i quines funcions té?
· Mapa d'actors o stackeholders del sector: funcions i interaccions (1a part del taller)
· Tipologies d'esdeveniments.
· Tendències
· Importància de la sostenibilitat en la indústria dels esdeveniments i reunions.
· Cas pràctic (2a fase del taller amb diversos rols i exemples temàtics)."
Metodologia d'impartició
Teòrico-pràctica
Metodologia d'avaluació
Assistència
Destinataris
Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament econòmic Tècnic turisme Projectes, serveis i equipaments turístics