· Es requereix que els participants tinguin la càmera activada durant tota la sessió. Aquesta mesura permet assegurar una experiència d'aprenentatge més interactiva i efectiva.
· Es requereix que els participants tinguin la càmera activada durant tota la sessió. Aquesta mesura permet assegurar una experiència d'aprenentatge més interactiva i efectiva.
· Apropar la dimensió integral de la sexualitat des d'una perspectiva no capacitista i el seu abordatge.
· Explorar les posicions de les que partim com a professionals per acompanyar en aquest àmbit.
· Explorar mites i realitats al voltant de les sexualitats en persones amb diversitat funcional.
· Incorporar el model dels Drets Sexuals i Reproductius com a paradigma en l'abordatge de la sexualitat en la intervenció professional.
· Reflexionar entorn a les manifestacions de violències masclistes i mecanismes de prevenció, detecció, actuació i recuperació.
· Dissenyar bones pràctiques al centre d'educació especial per a l'acompanyament de la sexualitat: dins i fora de l'aula.
· Debatre i discutir sobre demandes específiques en el dia a dia al centre d'educació especial.
· Traçar eines per acompanyar les famílies.
· Intercanviar coneixements, bones pràctiques i crear xarxa entre els professionals i centres que hi participin.
· Bones pràctiques: Cossos, auto-coneixement i plaers.
· Bones pràctiques: Diversitat afectivo-sexual i de gènere.
· Bones pràctiques: Intimitat i habilitats de relació.
· Metodologia i recursos aplicats al dia a dia del centre.
· Seguiment i avaluació de la implementació dels continguts del curs.
Col·lectiu professional | Àmbit funcional | Lloc de treball | Competència |
---|---|---|---|
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Professor escola | Organització i gestió de centres docents de titularitat municipal |