· Es requereix que els participants tinguin la càmera activada durant tota la sessió. Aquesta mesura permet assegurar una experiència d'aprenentatge més interactiva i efectiva.

. Adquirir els coneixements i destreses elementals per identificar la persona susceptible
de comportament violent i/o agitat
. Adquirir eines que facilitin la intervenció del
professional davant una situació violenta amb un ciutadà.
.
Conèixer la realitat dels professionals dels Serveis Socials Municipals Treballadorsi Educadors Socials,...) que poden viure situacions violentes en el
desenvolupament de les seves tasques professionals.
. Adquirir coneixements jurídics bàsics per a la millora de la intervenció professional en
serveis socials i atenció a les persons
. Conèixer la metodologia per elaborar els protocols, els agents i recursos, així com les
diferents eines d'actuació jurídica
. Conèixer l'organització i seguretat bàsica dels espais
de treball d'atenció a usuaris.
. Conèixer els drets, deures i responsabilitats de les persones usuàries dels serveis socials.
. Abordar la importància dels agents i recursos implicats en l'elaboració del protocol.
Col·lectiu professional | Àmbit funcional | Lloc de treball | Competència |
---|---|---|---|
Suport operatiu | Serveis de benestar social | Treballador familiar | Habilitats en la intervenció professional en els serveis socials |
Tècnic especialista | Serveis de benestar social | Educador social | Habilitats en la intervenció professional en els serveis socials |
Tècnic especialista | Serveis de benestar social | Psicòleg | Habilitats en la intervenció professional en els serveis socials |
Tècnic especialista | Serveis de benestar social | Tècnic infància/família/gent gran/inclusió | Habilitats en la intervenció professional en els serveis socials |
Tècnic especialista | Serveis de benestar social | Treballador social | Habilitats en la intervenció professional en els serveis socials |