· Es requereix que els participants tinguin la càmera activada durant tota la sessió. Aquesta mesura permet assegurar una experiència d'aprenentatge més interactiva i efectiva.
· Es requereix que els participants tinguin la càmera activada durant tota la sessió. Aquesta mesura permet assegurar una experiència d'aprenentatge més interactiva i efectiva.
· Identificar l'estat de la comunicació del nostre centre.
· Detectar la proposta de valor central de la comunicació del centre.
· Apuntar el públic o públics objectius de la nostra oferta formativa.
· Identificar els passos que fan els alumnes fins que es matriculen i detectar àrees de millora i incidència comunicativa.
· Definir els elements centrals de la història (relat) que volem explicar als futurs alumnes, perquè ens triïn com el seu centre formatiu (Storytelling i Storydoing).
· Apuntar els canals comunicatius i definir una estratègia específica per cada un d'ells.
· Identificar la nostra marca comunicativa i el nostre lema.
· Definir les fases comunicatives d'acord amb el nostre relat.
· Establir objectius assolibles, mesurables i que es puguin dur a terme a temps.
· Definir els indicadors clau de rendiment.
· Apuntar una rendibilitat de la inversió en la comunicació.
· Mòdul 2. Compartim llenguatge.
· Mòdul 3. Transformem l'estratègia en un impacte diferenciat
· Mòdul 4. Definim i avaluem l'impacte de la comunicació i els rols de l'equip.
Col·lectiu professional | Àmbit funcional | Lloc de treball | Competència |
---|---|---|---|
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Professor escola | Organització i gestió de centres docents de titularitat municipal |