Recurs formatiu
Comunicar en temps de crisi

Manuel Campo Vidal, comunicador amb llarga experiència i també docent i autor llibres i articles, planteja en 60 minuts els aspectes essencials perquè la comunicació amb els equips sigui efectiva. Ho fa, a més, aprofundint en els elements més rellevants en la situació de teletreball en què la Còvid ens ha immers. La necessitat d'escolta de l'altra, la rellevància de la veu, els ulls i les mans són alguns dels temes abordats de forma clara i resolent.
Col·lecció "Converses Directives" de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2021

Tipus de recurs: Ponència
Format:
Vídeo
Promotor:
Direcció de Serveis de Formació
Col·lecció: Converses Directives
Destinataris
Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Comandament executiu Serveis d'acció ciutadana Director equipament cultural Influència i persuasió
Comandament executiu Serveis d'acció ciutadana Director equipament esportiu Influència i persuasió
Comandament executiu Serveis d'acció ciutadana Director biblioteca Influència i persuasió
Comandament executiu Serveis d'acció ciutadana Director centre cívic Influència i persuasió
Comandament executiu Serveis d'acció ciutadana Director centre educatiu Influència i persuasió
Comandament executiu Serveis de desenvolupament econòmic Director mercat municipal Influència i persuasió
Comandament executiu Serveis de seguretat ciutadana Inspector policia Influència i persuasió
Comandament executiu Serveis de seguretat ciutadana Sotsinspector policia Influència i persuasió
Comandament executiu Transversal Cap servei Influència i persuasió
Comandament executiu Transversal Cap secció Influència i persuasió
Comandament operatiu Serveis de seguretat ciutadana Caporal policia Influència i persuasió
Comandament operatiu Serveis de seguretat ciutadana Sergent policia Influència i persuasió
Comandament operatiu Transversal Cap unitat Influència i persuasió
Comandament operatiu Transversal Cap negociat Influència i persuasió
Directiu Serveis de seguretat ciutadana Cap policia Influència i persuasió
Directiu Transversal Director àrea Influència i persuasió
Directiu Transversal Gerent Influència i persuasió
Directiu Transversal Gerent organisme autònom Influència i persuasió
Habilitació nacional Serveis de suport intern Tresorer Influència i persuasió
Habilitació nacional Serveis de suport intern Interventor Influència i persuasió
Habilitació nacional Serveis de suport intern Secretari Influència i persuasió
Habilitació nacional Serveis de suport intern Secretari/Interventor Influència i persuasió

Recursos relacionats

  • Recurs formatiu
    Imatge del recurs

    Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2024

    Ser empàtica o simpàtica no és el mateix. En aquest vídeo t'expliquem la diferència i…

    Col·lecció:
    Videopindoles d'aprenentatge
    Tipus de recurs:
    Guia d'habilitats
    Format:
    Vídeo
    Nou
  • Recurs formatiu
    Imatge del recurs

    En 2' et donem alguns trucs per poder captar l'atenció dels teus oients en una presentació oral.
    Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de la Direcció de Serveis de…

    Col·lecció:
    Videopindoles d'aprenentatge
    Tipus de recurs:
    Guia d'habilitats
    Format:
    Vídeo
  • Recurs formatiu
    Imatge del recurs

    Núria Ribó, excorresponsal de TVE i exprofessora de periodisme, Núria Ribó, ens dóna algunes idees de com fer una bona comunicació del nostre missatge. La xerrada, il·lustrada amb diversos…

    Col·lecció:
    Aprenent amb els experts
    Tipus de recurs:
    Ponència
    Format:
    Vídeo
  • Recurs formatiu
    Imatge del recurs

    La neurocomunicació consisteix en l’aplicació de la neurociència en el coneixement dels processos de comunicació humana. Aquesta ens permet millorar les nostres comunicacions socials i incrementar…

    Col·lecció:
    Síntesis de formació
    Tipus de recurs:
    Manual
    Format:
    PDF
  • Recurs formatiu
    Imatge del recurs

    Conferència que tracta sobre la importància del llenguatge a l'administració pública. Ens comuniquem de forma clara? Crear confiança i empatia amb la ciutadania depèn, en molts casos, de la…

    Col·lecció:
    Converses Directives
    Tipus de recurs:
    Ponència
    Format:
    Vídeo
  • Recurs formatiu
    Imatge del recurs

    El manual proposa alguns mecanismes i recursos per convertir informació, dades i esdeveniments en estructures narratives amb principi, nus i final. Així, el nostre missatge pot tenir més sentit i…

    Col·lecció:
    Síntesis de formació
    Tipus de recurs:
    Manual
    Format:
    PDF
  • Recurs formatiu
    Imatge del recurs

    Gràcies a la seva imaginació, l'ésser humà és l'únic animal capaç d'inventar històries. Però quines funcionen millor que altres. Per què? En aquest vídeo descobriràs les claus per…

    Col·lecció:
    1 hora 1 habilitat
    Tipus de recurs:
    Guia d'habilitats
    Format:
    Vídeo
  • Recurs formatiu
    Imatge del recurs

    Aquest material et mostrarà amb detall el feedback com a eina de comunicació, el to i la intencionalitat de la veu, l’assertivitat, les necessitats bàsiques dels/de les ciutadans/anes dins l’…

    Col·lecció:
    Manual de formació
    Tipus de recurs:
    Manual
    Format:
    Material en línia