Control i gestió pressupostària
Competències tècniques específiques o sectorials
Definició
Planificar i fer seguiment del pressupost a l'Administració local, elaborant l'avantprojecte del pressupost municipal, les seves posteriors modificacions per tal de mantenir un control i fiscalització de les despeses i ingressos municipals, així com de la gestió pressupostària de la corporació.
La competencia implica ...
Documentació administrativa vinculada amb els processos de gestió pressupostària.
Fases d'execució de la gestió del pressupost.
Principals conceptes derivats de la gestió pressupostària: aprovació del pressupost, modificacions de crèdits, execució, liquidació i control.
Estabilitat pressupostària i controls derivats de la legislació vigent.
Fases d'execució de la gestió del pressupost.
Principals conceptes derivats de la gestió pressupostària: aprovació del pressupost, modificacions de crèdits, execució, liquidació i control.
Estabilitat pressupostària i controls derivats de la legislació vigent.
Nivells
No hi ha recursos disponibles per a aquesta competència
4 Accions formatives del baf
Videoformació + en línia
20.00 h
Servei d'Assistència Econòmico-Financera
Presencial
13.50 h
Gabinet d'Innovació, Integritat i Transformació Digital Local