· Es requereix que els participants tinguin la càmera activada durant tota la sessió. Aquesta mesura permet assegurar una experiència d'aprenentatge més interactiva i efectiva.
· Es requereix que els participants tinguin la càmera activada durant tota la sessió. Aquesta mesura permet assegurar una experiència d'aprenentatge més interactiva i efectiva.
· Percebre, comprendre i regular els'estats emocionals propis i aliens. Reduir la presència dels estats emocionals desagradables i desenvolupar la capacitat per a autogenerar-se emocions positives en temps de dificultats. Conèixer i posar en pràctica estratègies d'autoregulació per a gestionar la intensitat i la durada dels estats emocionals. Analitzar els límits i els facilitadors de la implicació personal i la responsabilitat Avaluar la coherència entre les accions i els valors propis Acceptar el dret i el deure de buscar el propi benestar i el de la comunitat. Aprendre estratègies per a la defensa dels propis drets, opinions i sentiments de manera assertiva. Desenvolupar mecanismes per a l'assoliment dels objectius i fites Conèixer les característiques de les persones resilients i identificar els recursos propis per a afrontar els reptes de la situació actual.
Col·lectiu professional | Àmbit funcional | Lloc de treball | Competència |
---|---|---|---|
Suport operatiu | Serveis de benestar social | Treballador familiar | Habilitats en la intervenció professional en els serveis socials |
Tècnic especialista | Serveis de benestar social | Educador social | Habilitats en la intervenció professional en els serveis socials |
Tècnic especialista | Serveis de benestar social | Psicòleg | Habilitats en la intervenció professional en els serveis socials |
Tècnic especialista | Serveis de benestar social | Tècnic infància/família/gent gran/inclusió | Habilitats en la intervenció professional en els serveis socials |
Tècnic especialista | Serveis de benestar social | Treballador social | Habilitats en la intervenció professional en els serveis socials |