Acció formativa del BAF
Cerimònies d'acolliment i organització de casaments civils
Àmbit promotor de la formació:
Direcció de Serveis de Formació
Requisits:
Personal adscrit a l'alcaldia, protocol, jutges de pau, que tinguin responsabilitats en organització d'actes d'aquestes característiques en els ajuntaments de la província de Barcelona. Es recomana haver realitzat prèviament el curs d'Organització d'esdeveniments i atenció protocol·lària.
Modalitat:
Sessió de formació
Canal:
Presencial
Durada:
4.00 h
| Presencial   4.00 h
| Videoformació   0.00 h
| Treball en línia   0.00 h
Nombre de participants:
Mínim 10
| Òptim  
11
| Màxim  
12
Tipus d'acreditació:
Certificat d’assistència
Temàtica:
Descriptor:
Objectius

· Conèixer i saber aplicar el protocol per a aquests tipus d'actes.

Continguts
· Què són les cerimònies d'acolliment al municipi. Diferències amb un bateig religiós.
· Característiques i organització (cerimònia privada o col·lectiva).
· Organització de casaments civils, espais destinats a aquests actes, decoració i personalització o serveis estàndard.
· La part legal (els articles i la formalitat), la part complementària (músiques i lectures). Espai per a fotografies.
Metodologia d'impartició
Es combinarà les explicacions teòriques per part del docent amb exemples i exercicis pràctics aportats pel docent i els propis participants. Els participants desenvoluparan un protocol d'actuació per organitzar aquest tipus d'actes en les seves organitzacions. S'avaluaran els documents produïts durant el curs.
Metodologia d'avaluació
En finalitzar la sessió, els participants tindran unes pautes orientatives sobre com organitzar aquests actes.
Destinataris
Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Suport administratiu Transversal Secretari directiu/alt càrrec Protocol i relacions institucionals
Tècnic especialista Serveis de suport intern Tècnic protocol Protocol i relacions institucionals