Acció formativa del BAF
Estratègies de comunicació i màrqueting per al turisme sostenible
Àmbit promotor de la formació:
Gerència de Serveis de Turisme
Requisits:
tècnics en turisme
tècnics de medi ambient
tècnics en comunicació
Modalitat:
Taller
Canal:
Videoformació
Durada:
6.00 h
| Presencial   0.00 h
| Videoformació   6.00 h
| Treball en línia   0.00 h
Nombre de participants:
Mínim 10
| Òptim  
20
| Màxim  
25
Tipus d'acreditació:
Certificat d’assistència
Temàtica:
Descriptor:
Objectius

. Comprendre els conceptes bàsics del màrqueting sostenible
. Identificar i aplicar els criteris del màrqueting sostenible
. Integrar la sostenibilitat en el pla de màrqueting

Continguts
. Què és màrqueting sostenible?
. Criteris del màrqueting sostenible
. La sostenibilitat aplicada al pla de màrqueting
. Exemples pràctics sobre com comunicar el turisme sostenible
Metodologia d'impartició
teòrico-pràctic
Metodologia d'avaluació
2 videoformacions de 3h cadascuna
videoformacions teòrico-pràctiques
Destinataris
Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament econòmic Tècnic turisme Projectes, serveis i equipaments turístics
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament territorial Tècnic medi ambient Educació i sensibilització mediambiental
Tècnic especialista Serveis de suport intern Tècnic comunicació Educació i sensibilització mediambiental