Manuel Campo Vidal, comunicador amb llarga experiència i també docent i autor llibres i articles, planteja en 60 minuts els aspectes essencials perquè la comunicació amb els equips sigui efectiva. Ho fa, a més, aprofundint en els elements més rellevants en la situació de teletreball en què la Còvid ens ha immers. La necessitat d'escolta de l'altra, la rellevància de la veu, els ulls i les mans són alguns dels temes abordats de forma clara i resolent.
Col·lecció "Converses Directives" de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2021
Col·lectiu professional | Àmbit funcional | Lloc de treball | Competència |
---|---|---|---|
Comandament executiu | Serveis d'acció ciutadana | Director equipament esportiu | Influència i persuasió |
Comandament executiu | Serveis d'acció ciutadana | Director biblioteca | Influència i persuasió |
Comandament executiu | Serveis d'acció ciutadana | Director centre cívic | Influència i persuasió |
Comandament executiu | Serveis d'acció ciutadana | Director centre educatiu | Influència i persuasió |
Comandament executiu | Serveis d'acció ciutadana | Director equipament cultural | Influència i persuasió |
Comandament executiu | Serveis de desenvolupament econòmic | Director mercat municipal | Influència i persuasió |
Comandament executiu | Serveis de seguretat ciutadana | Inspector policia | Influència i persuasió |
Comandament executiu | Serveis de seguretat ciutadana | Sotsinspector policia | Influència i persuasió |
Comandament executiu | Transversal | Cap secció | Influència i persuasió |
Comandament executiu | Transversal | Cap servei | Influència i persuasió |
Comandament operatiu | Serveis de seguretat ciutadana | Sergent policia | Influència i persuasió |
Comandament operatiu | Serveis de seguretat ciutadana | Caporal policia | Influència i persuasió |
Comandament operatiu | Transversal | Cap negociat | Influència i persuasió |
Comandament operatiu | Transversal | Cap unitat | Influència i persuasió |
Directiu | Serveis de seguretat ciutadana | Cap policia | Influència i persuasió |
Directiu | Transversal | Gerent | Influència i persuasió |
Directiu | Transversal | Gerent organisme autònom | Influència i persuasió |
Directiu | Transversal | Director àrea | Influència i persuasió |
Habilitació nacional | Serveis de suport intern | Interventor | Influència i persuasió |
Habilitació nacional | Serveis de suport intern | Secretari | Influència i persuasió |
Habilitació nacional | Serveis de suport intern | Secretari/Interventor | Influència i persuasió |
Habilitació nacional | Serveis de suport intern | Tresorer | Influència i persuasió |
Recursos relacionats
- Recurs formatiu
En 2' et donem alguns trucs per poder captar l'atenció dels teus oients en una presentació oral.
Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de la Direcció de Serveis de…Col·lecció:Videopindoles d'aprenentatgeTipus de recurs:Guia d'habilitatsFormat:Vídeo - Recurs formatiu
Núria Ribó, excorresponsal de TVE i exprofessora de periodisme, Núria Ribó, ens dóna algunes idees de com fer una bona comunicació del nostre missatge. La xerrada, il·lustrada amb diversos…
Col·lecció:Aprenent amb els expertsTipus de recurs:PonènciaFormat:Vídeo - Recurs formatiu
La neurocomunicació consisteix en l’aplicació de la neurociència en el coneixement dels processos de comunicació humana. Aquesta ens permet millorar les nostres comunicacions socials i incrementar…
Col·lecció:Síntesis de formacióTipus de recurs:ManualFormat:PDF - Recurs formatiu
Conferència que tracta sobre la importància del llenguatge a l'administració pública. Ens comuniquem de forma clara? Crear confiança i empatia amb la ciutadania depèn, en molts casos, de la…
Col·lecció:Converses DirectivesTipus de recurs:PonènciaFormat:Vídeo - Recurs formatiu
El manual proposa alguns mecanismes i recursos per convertir informació, dades i esdeveniments en estructures narratives amb principi, nus i final. Així, el nostre missatge pot tenir més sentit i…
Col·lecció:Síntesis de formacióTipus de recurs:ManualFormat:PDF - Recurs formatiu
Gràcies a la seva imaginació, l'ésser humà és l'únic animal capaç d'inventar històries. Però quines funcionen millor que altres. Per què? En aquest vídeo descobriràs les claus per…
Col·lecció:1 hora 1 habilitatTipus de recurs:Guia d'habilitatsFormat:Vídeo - Recurs formatiu
Aquest material et mostrarà amb detall el feedback com a eina de comunicació, el to i la intencionalitat de la veu, l’assertivitat, les necessitats bàsiques dels/de les ciutadans/anes dins l’…
Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs:ManualFormat:Material en línia - Recurs formatiu
En l'actualitat tenim diferents canals per comunicar-nos amb les organitzacions: correu electrònic, formularis de contacte, assistent digital, entre d'altres,… En ocasions, l'…
Col·lecció:Síntesis de formacióTipus de recurs:ManualFormat:PDF