
1. Analitzar els formats per comunicar i compartir coneixements a les escoles municipals de música, dansa i centres de les arts segons les aportacions que ens fa la neurociència. Veure com la neurociència pot ajudar en la docència d'ensenyaments artístics a partir dels diversos projectes i la creació de comunitat.
2. Exposar les diferències d'aprenentatge segons les edats: si funcionen igual o no els mecanismes d'aprenentatge en un infant de 3 anys, un jove de 15 o una persona de 80 anys.
3. Conèixer quins plantejaments es fan des de la neurociència per millorar el desenvolupament professional dels docents d'ensenyaments artístics.
4. Exposar evidències científiques sobre els processos d'ensenyament-aprenentatge, i les implicacions dels models d'ensenyament més directes enfront dels més constructius.
5. Relacionar les implicacions del treball de la creativitat artística en el desenvolupament del cervell segons la neurociència: maneres de potenciar aquesta relació en els diversos projectes col·lectius.
2. Diferències d'aprenentatge segons les edats i si funcionen igual o no els mecanismes d'aprenentatge en un infant de 3 anys, un jove de 15 o una persona de 80 anys.
3. Plantejaments que es fan des de la neurociència per millorar en el desenvolupament professional dels docents d'ensenyaments artístics.
4. Argumentació amb evidències científiques sobre els processos d'ensenyament-aprenentatge, i les implicacions dels models d'ensenyament més directes enfront dels més constructius.
5. Discussió sobre les implicacions del treball de la creativitat artística en el desenvolupament del cervell segons la neurociència: maneres de potenciar aquesta relació en els diversos projectes col·lectius.
6. Debat sobre la pràctica artística única o híbrida: pràctica artística d'una especialitat artística / pràctica artística fent hibridacions, interdisciplinarietat amb diverses especialitats artístiques.
Col·lectiu professional | Àmbit funcional | Lloc de treball | Competència |
---|---|---|---|
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Professor escola | Planificació i programació de la docència |