Recurs formatiu
Comunicació efectiva en l'atenció telefònica

En l'actualitat tenim diferents canals per comunicar-nos amb les organitzacions: correu electrònic, formularis de contacte, assistent digital, entre d'altres,… En ocasions, l'inconvenient per a l'usuari en l'ús d'aquestes eines de comunicació és no poder rebre una resposta personalitzada i immediata. L'atenció telefònica, en aquestes circumstàncies, segueix essent la manera propera, resolutiva i càlida que el ciutadà desitja trobar per resoldre les seves necessitats.
Col·lecció “Síntesis de formació” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2022

Tipus de recurs: Manual
Format:
PDF
Promotor:
Direcció de Serveis de Formació
Destinataris
Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Oficis Serveis d'acció ciutadana Personal sala Orientació de servei a la ciutadania
Subaltern Serveis de suport intern Ordenança Orientació de servei a la ciutadania
Subaltern Serveis de suport intern Telefonista Orientació de servei a la ciutadania
Subaltern Transversal Conserge equipament Orientació de servei a la ciutadania
Suport administratiu Transversal Auxiliar administratiu Orientació de servei a la ciutadania
Suport administratiu Transversal Gestor atenció ciutadana Orientació de servei a la ciutadania
Suport administratiu Transversal Secretari directiu/alt càrrec Orientació de servei a la ciutadania
Suport administratiu Transversal Administratiu Orientació de servei a la ciutadania
Suport operatiu Serveis d'acció ciutadana Auxiliar biblioteca Orientació de servei a la ciutadania
Suport operatiu Serveis d'acció ciutadana Auxiliar museu Orientació de servei a la ciutadania
Suport operatiu Serveis de benestar social Treballador familiar Orientació de servei a la ciutadania
Suport operatiu Serveis de desenvolupament econòmic Informador turístic Orientació de servei a la ciutadania
Suport operatiu Serveis de seguretat ciutadana Agent policia Orientació de servei a la ciutadania
Suport operatiu Serveis de seguretat ciutadana Vigilant Orientació de servei a la ciutadania
Suport operatiu Serveis de suport intern Operador informàtic Orientació de servei a la ciutadania
Suport operatiu Transversal Auxiliar suport Orientació de servei a la ciutadania

Recursos relacionats

  • Recurs formatiu
    Imatge del recurs

    Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2024

    Ser empàtica o simpàtica no és el mateix. En aquest vídeo t'expliquem la diferència i…

    Col·lecció:
    Videopindoles d'aprenentatge
    Tipus de recurs:
    Guia d'habilitats
    Format:
    Vídeo
    Nou
  • Recurs formatiu
    Imatge del recurs

    Aquest material et mostrarà amb detall el feedback com a eina de comunicació, el to i la intencionalitat de la veu, l’assertivitat, les necessitats bàsiques dels/de les ciutadans/anes dins l’…

    Col·lecció:
    Manual de formació
    Tipus de recurs:
    Manual
    Format:
    Material en línia
  • Recurs formatiu
    Imatge del recurs

    Un dels grans reptes de tota organització és l’excel·lència en el tracte amb els seus clients i, en el cas de l’Administració Local, amb els ciutadans i ciutadanes. Cada cop s’estan dirigint més…

    Col·lecció:
    Manual de formació
    Tipus de recurs:
    Manual
    Format:
    PDF
  • Recurs formatiu
    Imatge del recurs

    La imatge corporativa és el resultat dels estímuls projectats des de l'Administració municipal mitjançant els serveis adreçats a la ciutadania. Aquest manual vol donar els coneixements…

    Col·lecció:
    Manual de formació
    Tipus de recurs:
    Manual
    Format:
    Material en línia
  • Recurs formatiu
    Imatge del recurs

    En aquest material d'ampliació veuràs la rellevància de la imatge corporativa, el feedback com a eina de comunicació, la velocitat, el to i la intencionalitat de la veu, l’assertivitat, les…

    Col·lecció:
    Manual de formació
    Tipus de recurs:
    Manual
    Format:
    Material en línia
  • Recurs formatiu
    Imatge del recurs

    L'atenció a la ciutadania requereix del personal d'atenció un alt nivell d'habilitats socials (comunicació verbal i no verbal, empatia, escolta activa, etc). Tots i totes podem…

    Col·lecció:
    Manual de formació
    Tipus de recurs:
    Manual
    Format:
    Material en línia
  • Recurs formatiu
    Imatge del recurs

    L’administració publica té la responsabilitat de reconèixer la diversitat existent,
    brindar una adequada atenció al públic que accedeix als seus serveis i prevenir les diferents formes de…

    Col·lecció:
    Síntesis de formació
    Tipus de recurs:
    Manual
    Format:
    PDF
  • Recurs formatiu
    Imatge del recurs

    Quins són els passos per atendre una queixa? Descobreix-ho en aquesta videopíndola de 2 minuts de durada.

    Col·lecció:
    Videopindoles d'aprenentatge
    Tipus de recurs:
    Guia d'habilitats
    Format:
    Vídeo