Tipus de formació
Canal formatiu
Format
Tipus de recurs
Àmbit promotor de formació
Col·lecció
Temàtica formativa
- Recurs formatiu
Aquest material et mostrarà amb detall el feedback com a eina de comunicació, el to i la intencionalitat de la veu, l’assertivitat, les necessitats bàsiques dels/de les ciutadans/anes dins l’…
Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs: ManualFormat:Material en línia
- Recurs formatiu
Un dels grans reptes de tota organització és l’excel·lència en el tracte amb els seus clients i, en el cas de l’Administració Local, amb els ciutadans i ciutadanes. Cada cop s’estan dirigint més…
Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs: ManualFormat:PDF
- Recurs formatiu
Quins són els passos per atendre una queixa? Descobreix-ho en aquesta videopíndola de 2 minuts de durada.
Col·lecció:Videopindoles d'aprenentatgeTipus de recurs: Guia d'habilitatsFormat:Vídeo
- Recurs formatiu
En el següent recurs autoformatiu trobaràs cinc unitats amb cinc vídeos que representen diferents situacions d’atenció a la ciutadania.
Mitjançant diverses preguntes interactives…Tipus de recurs: Material d'autoaprenentatgeFormat:Material en línia
- Recurs formatiu
En l'actualitat tenim diferents canals per comunicar-nos amb les organitzacions: correu electrònic, formularis de contacte, assistent digital, entre d'altres,… En ocasions, l'…
Col·lecció:Síntesis de formacióTipus de recurs: ManualFormat:PDF
- Recurs formatiu
Manual de lectura per al participant del curs. Aquest manual bàsic és una ajuda a la formació que aporta els coneixements necessaris per millorar les competències emocionals amb l’objectiu de…
Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs: ManualFormat:Material en línia
- Recurs formatiu
La guia que presentem pretén ser un suport als responsables organitzatius dedicats a la planificació organitzativa i dels llocs de treball dels governs locals. El document inclou aquells perfils…
Tipus de recurs: Guia de projecte o serveiFormat:Material en línia
- Recurs formatiu
Aquest recurs té un doble objectiu: conèixer les claus per crear presentacions d'impacte i al mateix temps, practicar amb la teva capacitat d'escolta amb l'anglès. Disposes de…
Col·lecció:Experiències d'autoaprenentatge “2×1“Tipus de recurs: Material d'autoaprenentatgeFormat:Material en línia
- Recurs formatiu
Aquest recurs té un doble objectiu: practicar l'escolta, la lectura i la comprensió en anglès mentre descobreixes quines són les claus per aprendre idiomes i quines són les creences…
Col·lecció:Experiències d'autoaprenentatge “2×1“Tipus de recurs: Material d'autoaprenentatgeFormat:Material en línia
- Recurs formatiu
La imatge corporativa és el resultat dels estímuls projectats des de l'Administració municipal mitjançant els serveis adreçats a la ciutadania. Aquest manual vol donar els coneixements…
Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs: ManualFormat:Material en línia
- Recurs formatiu
En aquest material d'ampliació veuràs la rellevància de la imatge corporativa, el feedback com a eina de comunicació, la velocitat, el to i la intencionalitat de la veu, l’assertivitat, les…
Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs: ManualFormat:Material en línia
- Recurs formatiu
Aquest recurs pretén donar a conèixer els aspectes clau relacionats amb l’activitat de les diferents regidories en les que es classifiquen les competències i serveis municipals per tal de…
Col·lecció:Espai de formació de l'electeTipus de recurs: ManualFormat:Material en línia
- Recurs formatiu
L'atenció a la ciutadania requereix del personal d'atenció un alt nivell d'habilitats socials (comunicació verbal i no verbal, empatia, escolta activa, etc). Tots i totes podem…
Col·lecció:Manual de formacióTipus de recurs: ManualFormat:Material en línia
- Recurs formatiu
L’administració publica té la responsabilitat de reconèixer la diversitat existent,
brindar una adequada atenció al públic que accedeix als seus serveis i prevenir les diferents formes de…Col·lecció:Síntesis de formacióTipus de recurs: ManualFormat:PDF
- Acció formativa del BAF
· Conèixer els conceptes bàsics que conformen el rebut de salari i els documents de cotització.
· Identificar els diferents tipus de personal al servei dels ens locals i conèixer les…Canal:Presencial + en línia
Durada:13.50 h
- Acció formativa del BAF
· Saber fer l'emmarcament correcte a la seguretat social dels diferents tipus d'empleats.
· Saber formalitzar la vinculació contractual en cada cas.
· Saber fer el càlcul de…Canal:Presencial + en línia
Durada:13.50 h
- Acció formativa del BAF
· Saber gestionar les incidències relacionades amb la incorporació al lloc.
· Saber gestionar les incidències en el decurs de la prestació.
· Saber gestionar les incidències que…Canal:Presencial
Durada:17.50 h
- Acció formativa del BAF
· Saber gestionar la situació de la IT i de la IP des de la perspectiva de l'ens local (durada, recaiguda, pròrrogues, extinció, control de la prestació, afectació a les substitucions,…
Canal:Presencial
Durada:13.50 h
- Acció formativa del BAF
· Ampliar el vocabulari amb lèxic i expressions pròpies de l'anglès.
· Conèixer diferents frases fetes i com fer-les servir.
· Reconèixer alguns false friends i substituir-los per…Canal:En línia
Durada:2.00 h
- Acció formativa del BAF
1. Mapejar i estructurar l'experiència de l'usuari des de i en l'administració pública
2. Seleccionar els recursos que permetin elaborar un mapa d'experiència de l'…Canal:Videoformació + en línia
Durada:12.00 h